Audyt marketingu internetowego

Nie jesteś pewien, czy podejmowane przez Ciebie działania marketingowe online są trafne i mają szansę przełożyć się na realne korzyści?

Czy zastanawiasz się, co jeszcze mógłbyś zrobić, aby rozpromować swój biznes lub co mógłbyś zrobić inaczej?

Masz wątpliwości, czy profile społecznościowe Twojej firmy są prowadzone w odpowiedni sposób i czy wspierają sprzedaż Twoich produktów lub usług?

Czy masz wątpliwość, czy Twoje kampanie reklamowe są skonfigurowane w najbardziej optymalny sposób? A może czujesz, że mógłbyś wydawać na nie mniej osiągając jednocześnie lepsze rezultaty?

Zastanawiasz się, czy podejmowane przez Ciebie działania marketingowe online mogłyby być realizowane lepiej i dać Ci więcej korzyści bez wkładania w nie dodatkowej pracy?

Jeżeli odpowiedziałeś „TAK” na przynajmniej jedno z powyższych pytań, to audyt działań marketingowych online jest tym, co może pomóc Ci w szybszym dotarciu do nowych, zainteresowanych Twoją ofertą klientów.

Skorzystaj z kalkulatora i dowiedz się, ile kosztuje audyt dla Twojej firmy. Nasza cena mile Cię zaskoczy!

Co badamy w ramach audytu marketingu online?

widoczność w Google (na wynikach wyszukiwania, mapach, wyszukiwarce grafiki, reklamach płatnych)

oceny, opinie i komentarze pozostawiane przez osoby mające styczność z marką na jej kanałach własnych

co się pisze o marce poza kanałami należącymi do marki (w prasie, na blogach oraz na grupach dyskusyjnych)

stronę WWW (czy jasno komunikuje przewagi konkurencyjne, jakie jest ogólne wrażenie po wejściu na stronę, czy zawiera kompletne informacje itp.)

profile social media (ile ich jest, jak często pojawiają się tam aktualizacje, jak na nie reagują użytkownicy, ile profil ma polubień  itp., a także czy jest on poprawnie skonfigurowany)

kampanie reklamowe, jeżeli są aktualnie prowadzone (czy są prawidłowo skonfigurowane, czy można je poprawić tak by zbierały więcej dobrej jakości ruchu za niższą cenę)

mailingi i newslettery (o ile je prowadzisz)

trafność podejmowanych działań reklamowo-promocyjnych i przyjętą strategię marketingu internetowego

spójność wizualną i komunikacyjną pomiędzy wszystkimi kanałami

siłę marki (jej wyróżniki, komunikowane wartości, odczucia, zaangażowanie odbiorców)

konkurencję (sprawdzamy powyższe wskaźniki dla 2 marek z Państwa najbliższej konkrencji. Jest to dobry wyznacznik tego, co niezaprzeczalnie należy poprawić.)

?

Skorzystaj z kalkulatora i dowiedz się, ile kosztuje audyt dla Twojej firmy. Nasza cena mile Cię zaskoczy!

Korzyści z przeprowadzenia audytu:

Szybkie skorygowanie działań

Wyłapanie braków lub niedociągnięć w obecnie realizowanych działaniach i wskazanie, jak je tanio i szybko poprawić, aby osiągać lepsze wyniki

Oszczędność budżetu reklamowego

Wyłapanie ew. błędów w ustawieniach kampanii reklamowych lub rekomendacja jak zrealizować je bardziej optymalnie.

Gotowa rekomendacja działań

Rekomendacja zmian w obecnie podejmowanych działaniach reklamowych oraz propozycje innych działań.

Raport widoczności online

Nowa wiedza marketingowa

Ile kosztuje audyt?

Cena audytu marketingu internetowego uzależniona jest m.in. od liczby profili społecznościowych, które prowadzisz, prowadzonych aktualnie kampanii reklamowych, wielkości Twojej strony www itp.

Odpowiedz na kilka pytań i dowiedz się, ile kosztuje audyt dla Twojej firmy. Zajmie to zaledwie 2-3 minuty!

Jak zamówić audyt marketingu internetowego?

Przewiń do góry